reklama

Po 22 rokoch novej totality, prvé slobodné voľby!

Pred nedávnom spomenúť, že v parlamente bude sedieť poslanec, ktorý hlasuje podľa svojho vedomia a svedomia a nie podľa príkazu politickej strany, bolo ako trestný čin. Na hanbu sa vešali poslanci, ktorí si dovolili zahlasovať inak ako im nariadila rodná strana a tak sme aj dopadli. Štátu sa zmocnili pažravé gorily, ukradli majetok a teraz sa čudujeme, že prichádza bieda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Obrázok blogu

Bolo to niečo nemysliteľné dovoliť si hlasovať slobodne podľa Ústavy SR, Čl. 73 - „Poslanci sú zástupcovia občanov, mandát vykonávajú osobne podľa svojho svedomia a presvedčenia“. Povinné a zákonné bolo Čl.73 ignorovať a kto ho ignoroval bol považovaný za čestného poslanca NRSR. Veď nejaké gorily s tajnými záujmami by sa mohli rozhnevať na našich politikov, keby svojich poslancov nezvládli.

Dnes sú prvé slobodné voľby, realita! Prišla ako hrom z jasna, zabetónovaní politici cítia nebezpečenstvo, kopú a zúria. Stačil k tomu jeden „zlý“ Matovič z Trnavy, ktorý sa zaťal a začal verejne hovoriť také „škaredé veci“ o ktorých sa mnohým samoregulovaným poskokom v parlamente ani nesnívalo o ktorých bolo zakázané hovoriť a spupným vodcom politických strán sa vo vrecku nožík otváral. Čo bude potom s nami vyvolenými na večné veky, keď sa zverejní, že my dlhoroční králi sme nahí, požívame nezaslúžené požitky a platy, imunity a hlasujeme potajomky za okrádanie poddaného ľudu, ktorý roky dojíme?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vraj che aby sa do parlamentu dostali akési nežiadúci vyvrheli ľudskej spoločnosti, nezávislé osobnosti z celého Slovenska, ktoré sa životom osvedčili, ktoré nemali šancu, lebo majú svoj názor a nechceli byť cvičené opičky politických bosov.

Stalo sa neslýchané, Matovičova tvrdohlavosť, cieľavedomosť, napriek výdatnému okydávaniu, zo všetkých strán, od zarytých boľševikov i podivných kresťanov zvíťazila. Jeho buldozér preoral cestu do sídla obrovských neomylných goríl usadených v paláci na večné časy, pre nezávislých kandidátov z celého Slovenska. Z 500 ľudí vybrali 150 a z nich ostalo nakoniec vyše sto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Určite všetci niekoho z nich, z Vášho okolia poznáte. Väčšinou sú to ľudia, ktorí roky bojovali za spravodlivosť, pomáhali občanom a nestotožňovali sa so zbojníkmi, miestnymi či národnými gorilami a preto nemali v tomto štáte miesto ani žiadnu šancu. Dnes sú na kandidátke do národnej rady a za pár dní sú voľby. Čo s tým ?

Pre mňa sú toto prvé slobodné voľby po 22 rokoch novej rafinovanej „demokratickej totality“ počas ktorej ma šikanovali, stíhali, zastrašovali, urážali, lebo som sa nechcel poddať presile a odvážil som sa vždy povedať svoj názor a prenasledoval som miestne gorily rozosiate na tisícoch úradov a miestnych samosprávach - samovládach. Viď. posledné napr. tu. Môj príspevok TA3 zo včerajška 6.3.2012 z ktorého ma vystrihli a vymazali aj z archívu , lebo som nezávislý kandidát OlaNO. Boja sa nás ako čert kríža, no Fico s Fígeľom môže svietiť na obrazovke ako monoskop od rána do večera, to sa môže, až je to trápne, fuj!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príspevok tu:http://www.ta3.com/clanok/10764/v-obci-brunovce-nezakonne-zamestnavali-poslanca-obecneho-zastupitelstva.html

Dnes teda už nemusíme voliť ani menšie zlo, ako pri voľbe nášho váženého pána prezidenta! Môžeme dať hlas, môžeme zakrúžkovať človeka, ktorému dôverujeme a môžeme ho dostať do parlamentu. Dnes nikto nemôže povedať nepôjdem voliť, lebo nemám koho! Určite si môže vybrať z kandidátky č.5 Obyčajných ľudí a nezávislých osobností aspoň jedného, ktorého poznáte ktorému dôverujete. A má to ešte jednu výhodu, môžete sa na tohto človeka obracať.

Ja osobne si to predstavujem tak, že keby som sa dostal do NR SR nebudem hlasovať nadivoko ako to mnohí slizkí straníci, odborníci na všetko, predvádzali doteraz. Ja vtiahnem do toho ľudí, aby mi cez internet, alebo osobne mohli podávať svoje názory, aby tento štát neriadili zlodejské skupiny, ale nech sa podieľajú na rozhodovaní priamo ľudia so zdravým neskorumpovaným rozumom, lebo je to o nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak budete dávať dôveru niektorému kandidátovi doporučujem Vám nehľadieť len na jeho usmiatu fotografiu niekde na drahom plagáte, ale zistiť si, čo robil doteraz, lebo podľa toho môžete usúdiť ako sa bude správať ďalej, keď sa dostane k väčšej moci.

Moje číslo je 35 a informácie o mne sú tu:

moje názory videoklip www.youtube.com (Juraj Kukla)

Na čom som pracoval čo som zažil doteraz www.brunovce.otvorene.sk

Založenie Zduženia občanov miest a obci Slovenska www.zomos.sk

Ďalšie info. www.obycajniludia.sk

facebook Juraj Kukla

Juraj Kukla

Juraj Kukla

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som občan, ktorému nie je jednoako vyzerá spravodlivosť v tomto štáte,ako v ňomživoria obyčajní pracovití ľudiaa ako ich vyciciavajú nenásytnímocipáni. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu