reklama

Podal som trestné oznámenie na prezidenta Gašparoviča

Podal som trestné oznámenie na prezidenta Gašparoviča, lebo čo sa mňa týka, moju vlasť zradil, zrádza a všetky výzvy aby tak nekonal, sú pre neho ako hrach na stenu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

Článok 107 ústavy o trestnom stíhaní prezidenta poznám a myslím si, že tento prezident ignoruje, marí svoju funkciu, ignoruje výsledok voľby generálneho prokurátora, ignoruje poslancov NRSR, ignoruje nález Ústavného súdu SR a Ústavu SR.

Čl 107: Prezidenta možno stíhať iba za úmyselné porušenie ústavy alebo za vlastizradu. O podaní obžaloby na prezidenta rozhoduje Národná rada Slovenskej republiky trojpätinovou väčšinou hlasov všetkých poslancov. Obžalobu podáva Národná rada Slovenskej republiky na Ústavný súd Slovenskej republiky, ktorý o nej rozhodne v pléne. Odsudzujúce rozhodnutie Ústavného súdu Slovenskej republiky znamená stratu funkcie prezidenta a spôsobilosti túto funkciu opätovne získať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mne ale neprísluší presne určovať Generálnej prokuratúre skutkovú podstatu trestného činu, no myslím si, čo horšie, ako viac by mohol prezident zrádzať tento štát? V súčasnosti celý štát už jasne vidí, kde je príčina nespravodlivosti v našom štáte, že spravodlivý generálny prokurátor je základ všetkého! Ak nebude vymenovaný legitímne zvolaný generálny prokurátor, tak to je podľa mňa ozaj najšpinavšia politická hra, odlupovanie prostého národa a nikto tomuto štátu nemôže veriť. Rád by som sa pána prezidenta spýtal, či keď si niekde na dedine legitímne zvolia sprostého starostu npr. so siedmimi ľudovými triedami, môže volebná komisia urobiť zákrok, že mu nevydá osvedčenie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Trestné oznámenie som podal písomne Generálnej prokuratúre SR a na vedomie všetkým ministrom vlády SR a priemerke, tí sa neozvali. Od GPSR list už mám. Prebrali a budú ma informovať o ďalšom postupe. Rozdiel medzi výzvami a trestným oznámením je zásadný. Teraz, na trestné oznámenie už budú musieť dať úradnú odpoveď a ja zasa zverejním, čo mi najvyšší orgán odpovedal, aby všetci v našom štáte vedeli, ako rozhodli.

Kandidujem ako nezávislý na kandidátke OBYČAJNÝCH ĽUDÍ a nezávislých osobností a tento článok vyjadruje môj osobný postoj, ktorý môže, ale nemusí byť zhodný spostojmi a názormi iných kandidátov. V mnohých názoroch sa zhodujeme, v iných zasa nie a považujem to za správne. Prekáža mi umelá a falošná názorová jednota členov strán a hnutí a otvorene sa hlásim k vlastným názorom bez ohľadu na to,či vyhovujú väčšine. Rozdiely nás nedelia, ale spájajú, ak spolu hľadáme cestu k pravde.

Juraj Kukla

Juraj Kukla

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som občan, ktorému nie je jednoako vyzerá spravodlivosť v tomto štáte,ako v ňomživoria obyčajní pracovití ľudiaa ako ich vyciciavajú nenásytnímocipáni. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu