reklama

No povedzte mi niečo pozitívne!

Túto otázku mi dávajú obyčajne na záver rozhovoru, keď debatujeme o Slovenskej politickej scéne, živote v našom štáte, jalových zákonoch na ochranu zločinov, prominentov, o podvodných miestnych samosprávach, prenasledovaní nepohodlných ľudí, ktorí sa neboja prehovoriť, neúnosnom zvyšovaní daní atď. Vtedy sa obyčajne riadne zaseknem, lebo ma nič pozitívne nenapáda. Toto sa mi stalo aj včera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Je to ako keby zakričali na topiaceho človeka, ktorému nad hladinou trčia už len ruky: „No povedzte, ako sa Vám topí pod tou vodou, dokedy sa ešte vydržíte topiť?“

Riadne som rozmýšľal, keď sa ma to včera nakoniec opýtal novinár z reportér 24 po rozhovore s jedným občanom, ktorý odhalil a dokázal protestami prokurátorov, že stovky neriadení, ktorými uvaľujú povinnosti nám podaným obce, t.j. naši miestni samosprávni dobrodruhovia, starostovia primátori po celom Slovensku, sú protizákonné, zvrhlé a musia ich rušiť až na základe podnetov občanov, inak by kľudne platili aj naďalej. Zistilo sa, že títo miestni činitelia s nadľudskými darmi štátu šliapať zákony, držať pod krkom ľudí, poberať kráľovské platy a neniesť žiadnu zodpovednosť v pohode rozhodujú o tom, čo vôbec nieje v ich právomoci. Zneužívajú svoju moc, funkciou ako na páse, málo kto sa im fundovane postaví na odpor a oni z beztrestnosti po čase úplne zdivejú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia obyčajne už v prvom kole sklopia uši a podvolia sa bezpráviu, no niektorí práve vtedy len začínajú bojovať presilovku. Niektorí ich oceňujú no mnohí hlupáci za ktorých záujmy oni vlastne bojujú, ich zasa ohovárajú. Ľudská sprostosť a zákernosť v tomto štáte nepozná hranice a aj tu je jedna s príčin, prečo sa tu zlu tak darí.

Nakoniec som vypotil na otázku novinára jenu vetu, asi v tomto zmysle: „No pre náš štát by bolo pozitívne, keby v tejto anarchii ktorá tu zavládla, prezident rešpektoval zákon a vymenoval aspoň generálneho prokurátora, ktorého zvolila ctená Národná Rada, tohto členského štátu EÚ. Pozitívne by bolo, keby bol na funkciu hlavy štátu zvolaný slušný zodpovedný človek, ktorého by si občania mohli naozaj vážiť a nerobil by hanbu pred celým svetom. Toto je jedno moje pozitívne prianie. Je to priveľká trúfalosť v tejto „rezervácii novej totalitnej demokracie“?

Juraj Kukla

Juraj Kukla

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som občan, ktorému nie je jednoako vyzerá spravodlivosť v tomto štáte,ako v ňomživoria obyčajní pracovití ľudiaa ako ich vyciciavajú nenásytnímocipáni. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu