reklama

Pre čo je kľúčová osoba generálny prokurátor?

Musí to byť „božský pocit moci“ keď vyšetrovateľ zosmolí do neba volajúce nepravdivé uznesenie, kde zámerne odignoruje Vaše najdôležitejšie dôkazy ako by boli vzduch, vyberie si len čo sa mu hodí, ochráni zločinca od kriminálu a podateľovi pleští do tváre: „Rozhodol som ako som rozhodol a môžete sa sťažovať“. V tomto bode väčšina občanov so svojou aktivitou za spravodlivosť v našom štáte končí, stráca nervy a záujem. Ja tu obyčajne začínam nerovný boj proti prokuratúre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Mnohí toto zažívame, keď ide o podnety proti „štátom chránenej zverine - verejným činiteľom, funkcionárom, združených v občianskych združeniach malé a veľké gorily“ , požívajúcich autoimunitu od orgánov činných v trestnom konaní. Samozrejme sú aj zle napísané podnety, nedoložené dôkazmi, no toto nieje môj prípad, za 22 rokov som odborne i prakticky vyškolený, no výsledok ma vôbec neuspokojuje, skôr desí.

Veľmi dehonestujúce je, keď podáte perfektne vypracovaný dôkazmi podložený podnet z jasného trestného činu a nejaký riadený vyšetrovateľ z Vás nasilu urobí hlupáka otrepanou frázou, nemyslíte si, že všetko musí byť trestný čin? Nedalo mi a raz som sa po takomto „ pseudo vyšetrovaní“ spýtal medzi štyrmi očami vyšetrovateľa: „Povedzte pravdu, naozaj píšete takéto somariny podľa trestného poriadku, podľa svojho presvedčenia a dokonale zistených skutočností? Čo Vás podplatili, alebo Vám dali pod krk nôž? Odpovedal, tretia je správna! Strašné, na čom dlhé roky závisí elementárna spravodlivosť v tomto štáte. Na výbere dôkazov podľa ľubovôle a vyrábaní z čierneho biele. (Česť výnimkám poznám ich ale strašne málo)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo v preklade znamená môžete sa stažovať?

No v prvom rade, že vyšetrovateľ Vám nepošle, konečné uznesenie ako vec zahral do autu, aby ste sa nemohli fundovane stažovať, lebo vraj nie ste v procesnom postavení poškodeného, ale len oznamovateľa. Prídete ho žiadať o nahliadnutie do spisu a odpovie Vám: „Zakazujem, nič Vám neukážem, nie ste poškodený.“ Vysvetľujete, veď starosta voči ktorému som ja občan obce podal trestné oznámenie, rozkradol spoločný obecný majetok, priviedol obec do nútenej správy, okradol mňa a všetkých daňových poplatníkov zneužívaním verejnej funkcie, falšovaním verejných listín a ja musím jeho trestnú činnosť financovať zo svojich daní a nie som poškodený? Nie ste zúfalo odpovie vyšetrovateľ! Veď ja nijako nemôžem poškodiť Vaše odložené vyšetrovanie. Môžem Vám len pomôcť k jeho spravodlivému doriešeniu. No práve toto nie je žiaduce a vyšetrovateľ si hudie svoje ako verklík, nie ste poškodený, nie ste poškodený, nič Vám neukážem a môžete sa sťažovať. Kde? Na lampárni? Nie na

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nezávislej“ prokuratúre.

Čiže po takomto divadle môžete napísať vraj „fundovanú“ žiadosť o preskúmanie uznesenia vyšetrovateľa ktoré Vám odmietli ukázať! Zdá sa Vám to blbosť? Áno je to blbotať korunovaná a na nej, a na štátom chránenej zlodejčine funguje tento právny štát, všetko je dôkladne vymyslené, „v zmysle zákona a nikdy inak“. Pre to končia prípady pod kobercom a spústa malých goríl, zločincov, sa smeje po celom Slovensku nad bezmocnosťou obyčajných ľudí, ktorí strácajú chuť do v rozkradnutom štáte, oblepenom plagátmi s červeným nápisom, sľubujúcim „ranu istoty“.

Práve som to znova odskúšal v troch prípadoch na Okresnom riaditeľstve PZ Nové Mesto nad Váhom. Žiadal som ako poškodený o nahliadnutie do spisu. Odpoveď ako obyčajne - nič Vám nepoviem, nie ste poškodený a verte mi, že poškodený som a poškodení sú všetci občania našej obce Brunovce! Viď. npr. Prípad http://brunovce.otvorene.sk/aktualne/sta-milionovy-podvod-storocia-v-brunovciach-potichucky-vrcholi

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalej už škoda písať. Požiadate o preskúmanie Okresnú prokuratúru, zamietne. Potom Krajskú zamietne, potom Generálnu a tu už z pravidla vrana vrane nikdy oko nevykole a odfajčia Vás na definitívu. Keď sa pokúsite protestovať, odpoveď znie obdobne, nedoložili ste nové skutočnosti, a keď doložíte ďalšie, odpovedia, že s Vašim opakovaným podnetom sa nebudeme zaoberať, nedoložili ste nové skutočnosti, mám takýchto rozhodnutí neúrekom.

Teraz myslím, že ste pochopili kam mierim. Na funkciu generálneho prokurátora. Pre toto je funkcia generálneho prokurátora taká dôležitá, každýn to vie! Ak by som sa dostal do parlamentu, aj túto vec budem za každú cenu riešiť, lebo inak sa veci nezmenia!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kandidujem ako nezávislý na kandidátke OBYČAJNÝCH ĽUDÍ a nezávislých osobností a tento článok vyjadruje môj osobný postoj, ktorý môže, ale nemusí byť zhodný spostojmi a názormi iných kandidátov. V mnohých názoroch sa zhodujeme, v iných zasa nie a považujem to za správne. Prekáža mi umelá a falošná názorová jednota členov strán a hnutí a otvorene sa hlásim k vlastným názorom bez ohľadu na to,či vyhovujú väčšine. Rozdiely nás nedelia, ale spájajú, ak spolu hľadáme cestu k pravde.

Juraj Kukla

Juraj Kukla

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som občan, ktorému nie je jednoako vyzerá spravodlivosť v tomto štáte,ako v ňomživoria obyčajní pracovití ľudiaa ako ich vyciciavajú nenásytnímocipáni. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu